Így készíts hatékony kölcsönzési hirdetést
Hasznos tanácsok hirdetőinknek, hatékony kölcsönzési hirdetés elkészítéséhez.
A feltöltött kölcsönzési és bérbeadási hirdetések hatékonysága jelentősen növelhető néhány egyszerű szabály betartásával.
Az alábbi rövid összefoglalóban sorba vesszük ezeket a követendő szabályokat.
1./ A hirdetés címének megválasztása
- a cím lehetőleg 2-5 szó legyen
- a cím tartalmazza a kölcsönzésre ajánlott termék nevét, lehetőleg a mondat elején
- a cím tartalmazza a kölcsönzés vagy bérlés szó valamelyikét. Ezek változatai is lehetnek: bérbe adó, bérelhető, kölcsönző,kölcsönözhető, stb.
- ha a termék országosan kölcsönözhető, akkor szerepeljen a címben az országosan szó (más lokáció megadása felesleges, mert a város és megye az adatok között már szerepel)
- szerepelhet a címben olyan lokáció, ami nem várost vagy megyét jelöl. Például: Balatonnál, alföldön, Mátrában,…
Fentiek alapján például ilyenek a jó címek:
Babamérleg kölcsönzés
Babamérleg kölcsönzés országosan
Babamérleg kölcsönzés a Balatonnál
Babamérleg bérlés a keleti országrészben
2./ A hirdetés szövege
- A hirdetés szövegének első mondatában ismételjük meg a címben szereplő mondatot, kiegészítve a kapcsolódó legfontosabb információkkal.
Például:
“Babamérleg kölcsönzés országosan, hétvégén és ünnepnapokon is, 6 órán belüli kiszállítással, 2-12 kg-os méréshatárral.” - Ezt követően írjuk le a terméket, fontosabb adataival és tulajdonságaival.
- Jelezzünk valamilyen kölcsönzési árat/irányárat.
- Jelezzük az olvasóknak, hogy a hirdetés fejlécéből több módon közvetlenül is elérhetik Önöket.
Például így:
“Aktuális kölcsönzési díjakért, kedvezményekért, kölcsönzésre-bérlésre ajánlott termékeink teljes választékáért látogassa meg a fenti címből egy kattintással elérhető weboldalunkat. Üzenhet is, vagy keressen minket további elérhetőségeinken.” - A hirdetés szövegének végén leírhatjuk a cég nevét, címét, fax-számát Facebook oldalát(a többi adat a hirdetés fejlécében már szerepel) és azt az időpontot, amikor nyitva vannak, amikor az érdeklődők jelentkezhetnek az elérhetőségeken.
A hirdetés szövege lehetőleg 200-800 karaktert tartalmazzon.
( A számláló folyamatosan jelzi hirdetés feladásakor, hogy mennyi karakternél tartunk.)
A fenti egyszerű szabályok betartásával a hirdetések sokkal hatékonyabbak lesznek, és ezért jóval több kölcsönzési-bérlési céllal érkező látogatója is lesz az így összeállított hirdetéseknek.
Sok kölcsönző és bérbevevő ügyfelet kívánunk.
Örülünk, ha segíthettünk.
A KölcsönzésBérlés.hu csapata