Így készíts hatékony kölcsönzési hirdetést

Hasznos tanácsok hirdetőinknek, hatékony kölcsönzési hirdetés elkészítéséhez.
A feltöltött kölcsönzési és bérbeadási hirdetések hatékonysága jelentősen növelhető néhány egyszerű szabály betartásával.
Az alábbi rövid összefoglalóban sorba vesszük ezeket a követendő szabályokat.

1./ A hirdetés címének megválasztása

  • a cím lehetőleg 2-5 szó legyen
  • a cím tartalmazza a kölcsönzésre ajánlott termék nevét, lehetőleg a mondat elején
  • a cím tartalmazza a kölcsönzés vagy bérlés szó valamelyikét. Ezek változatai is lehetnek: bérbe adó, bérelhető, kölcsönző,kölcsönözhető, stb.
  • ha a termék országosan kölcsönözhető, akkor szerepeljen a címben az országosan szó (más lokáció  megadása felesleges, mert a város és megye az adatok között már szerepel)
  • szerepelhet a címben olyan lokáció, ami nem várost vagy megyét jelöl. Például: Balatonnál, alföldön, Mátrában,…

Fentiek alapján például ilyenek a jó címek:
Babamérleg kölcsönzés
Babamérleg kölcsönzés országosan
Babamérleg kölcsönzés a Balatonnál
Babamérleg bérlés a keleti országrészben

2./ A hirdetés szövege

  1. A hirdetés szövegének első mondatában ismételjük meg a címben szereplő mondatot, kiegészítve a kapcsolódó legfontosabb információkkal.
    Például:
    “Babamérleg kölcsönzés országosan, hétvégén és ünnepnapokon is, 6 órán belüli kiszállítással, 2-12 kg-os méréshatárral.”
  2. Ezt követően írjuk le a terméket, fontosabb adataival és tulajdonságaival.
  3. Jelezzünk valamilyen kölcsönzési árat/irányárat.
  4. Jelezzük az olvasóknak, hogy a hirdetés fejlécéből több módon közvetlenül is elérhetik Önöket.
    Például így:
    “Aktuális kölcsönzési díjakért, kedvezményekért, kölcsönzésre-bérlésre ajánlott termékeink teljes választékáért látogassa meg a fenti címből egy kattintással elérhető weboldalunkat. Üzenhet is, vagy keressen minket további elérhetőségeinken.”
  5. A hirdetés szövegének végén leírhatjuk a cég nevét, címét, fax-számát Facebook oldalát(a többi adat a hirdetés fejlécében már szerepel) és azt az időpontot, amikor nyitva vannak, amikor az érdeklődők jelentkezhetnek az elérhetőségeken.

A hirdetés szövege lehetőleg 200-800 karaktert tartalmazzon.
( A számláló folyamatosan jelzi hirdetés feladásakor, hogy mennyi karakternél tartunk.)

A fenti egyszerű szabályok betartásával a hirdetések sokkal hatékonyabbak lesznek, és ezért jóval több kölcsönzési-bérlési céllal érkező látogatója is lesz az így összeállított hirdetéseknek.

Sok kölcsönző és bérbevevő ügyfelet kívánunk.
Örülünk, ha segíthettünk.

A KölcsönzésBérlés.hu csapata